vrijdag 10 april 2015

Screencasting

Dingemans zit een “beetje” in tijdnood met de verdiepdingetjes.

Nu heb ik bij de eerste ronde 23 dingen al eens een instructiefilmpje gemaakt met een uitleg van de catalogus. Ik heb toen wel een ander programmaatje gebruikt, namelijk Jing.com. Ik speel maar een beetje vals door dat screencastfilmpje nogmaals te gebruiken.

Het screencastfilmpje is hier nog steeds te bekijken.

Nostalgisch met het oude Kennemerwaard logo.

Ik heb een tijdje zitten zoeken op het internet maar kom toch verdacht weinig screencasts van bibliotheken tegen.
Maar ik heb er een gevonden van de Phoenix Public Library. Toch weer in Amerika.


1 opmerking:

  1. Kijk eens op het YouTubekanaal van onze bieb: daar staan aardig wat instructiefilmpjes voor klanten! Haha, uit de oude doos...wat ziet het er nu ouderwets uit...

    BeantwoordenVerwijderen