maandag 13 april 2015

Pinterest

Pinterest is geen onbekende voor mij. Ik heb zelf een tijdje een webwinkeltje gehad. En Pinterest is een mooie manier om je eigen handeltje nog eens extra aandacht te geven.
Bezoekers die op een afbeelding klikken worden doorgeleid naar jouw website en misschien wel verleidt om tot aanschaf van een artikel over te gaan.
Nadat ik met mijn webwinkel gestopt ben heb ik mijn account bij Pinterest verwijderd en dat is nu de reden dat ik geen nieuwe account aan kan maken. Ik moet eerst contact opnemen met Pinterest. Maar goed ik weet nog wel hoe het werkt.
Ik vind de borden die je Pinterst maakt er aantrekkelijk uitzien. Sowieso ziet een fotowall er meestal wel aantrekkelijk uit.

Ook voor de bibliotheek is Pinterest aantrekkelijk om te gebruiken denk ik. Een groot deel van onze doelgroep, vrouwen tussen 25 en 54, is enthousiast gebruiker van Pinterest. En net als bij Instagram kun je met Pinterest aantrekkelijke afbeeldingen van je collectie en je ruimtes en activiteiten voor het voetlicht brengen.
We zijn volgens mij al lekker bezig want er zijn al aardig wat aantrekkelijke pinborden gevuld door Kennemerwaard.
Het verhaal van bibliotheek Langedijk geeft aan dat je ook best een leuk bereik kan hebben met je pinborden.


Ik zeg: wél doen!

1 opmerking: