zaterdag 21 november 2009

Ding 16. You Tube rules!

You Tube is echt geweldig. Dit is een van de weinige sites waar ik echt dagelijks op zit te snuffelen. Vaak op zoek naar nieuwe alternatieve muziek. Zelfs de meest obscure bandjes zijn vaak te vinden op You Tube. En dan te bedenken dat het gewoon ergens in een garage door een paar mensen in elkaar is geknutseld en nu één van de populairste sites ter wereld is. Dailymotion vind ik trouwens ook een mooi site. Lijkt erg op You Tube maar biedt toch weer andere dingen.



Om in de sfeer van muziek te blijven heb ik dit lied over de toekomst van de bibliotheek in dit bericht gezet. Geinig.

Over bibliotheken is ook van alles te vinden op You Tube. Het valt mij alleen op dat deze filmpjes relatief weinig bekeken worden. Deze song staat er sinds 24 augustus 2008 op en is sinds dien meer dan 1600 keer bekeken. Vergelijk dat maar eens met een willekeurige song van bijvoorbeeld een Jan Smit. Da's schrikken.
Het kan geen kwaad om als bibliotheek op You Tube te staan, maar of het veel gaat opleveren??


1 opmerking:

  1. Het is m'n "lijflied" en qua inhoud zeer toepasselijk voor deze cursus. Ze hebben het over datgene wat je nu aan het ontdekken bent.
    Het aantal keer bekeken, verbaast mij. Zoek het eens op in Google en je krijg 16.700 hits. Alsof 10% daarvan de video maar hebben bekeken...

    BeantwoordenVerwijderen