vrijdag 25 september 2009

Ding 6. Flickr


Aanmelden bij Flickr is eenvoudig, maar je moet wel eerst even een account maken bij Yahoo.
Flickr is bedacht door Yahoo en dus kan je jezelf niet aanmelden met je Google account. Gelukkig is nog niet alles van Google.
Joepie, weer een e-mailadres erbij, nu eentje die ymail.com heet. Wie weet, misschien worden die adressen nog eens geld waard.
Gelijk maar wat foto's geupload om uit te proberen hoe dat ging. Ik had nog een mapje op mijn computer van de herinrichting van anderhalf jaar geleden. Ondanks dat het 41 foto's zijn ging het uploaden behoorlijk snel. Dat viel me alles mee. Misschien leuk voor de collega's die deze bibliotheek nog niet gezien hebben. Dit geeft wel een aardige indruk. Bij elke foto kun je een titel, een omschrijving en tags toevoegen. Dus dat heb ik zo links en rechts gedaan maar het ging me te ver om alle foto's uitgebreid te beschrijven. Enjoy.
Hier de link naar de foto's.

2 opmerkingen:

  1. Overlander, wat een mooie toepassing is dit: jouw bibliotheek kunnen bekijken a.d.v. foto's op Flickr!
    Als begeleider probeer ik goede ideeen uit de diverse blogs over de "dingen" te vissen. Jouw idee neem ik mee t.b.v. het eindverslag m.b.t. het 23dingentraject van Kennemerwaard.
    Een fotocollage per Kennemerwaardse vestiging, zodat iedereen/alle collega's een indruk kunnen krijgen van de inrichting en sfeer van de diverse vestigingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In de grote wereld die internet heet, worden de slimme jongens voor veel geld overgenomen. Flickr bedacht zichzelf en werd gekocht door Yahoo.
    Je kunt van al deze foto's een diashow maken en die op je site zetten.

    BeantwoordenVerwijderen