zondag 20 september 2009

Ding 4. Get the vibes

Van de week had ik me al even aangemeld bij Netvibes dus ik dacht nu thuis even snel aan de gang te kunnen gaan. Maar... welk wachtwoord had ik ook maar weer bedacht? Na een stuk of 12 alternatieven geprobeerd te hebben zat ik er weer in. Ik mag wel een apart log gaan aanleggen van gebruikersnamen en wachtwoorden.
Maar goed nu kon ik weer aan het spelen met Netvibes. Paar extra tabjes erbij gemaakt en wat widgets toegevoegd. Harstikke leuk want ik kan nu in 1 oogopslag zien wat voor weer het is in Rangoon, de bestemming waar ik over een paar weekjes op af hoop te gaan.
Na het filmpje over het toevoegen van feeds, met de charmante stem van Rob Coers erbij, was het geen enkel probleem meer om wat feeds aan mijn netvibes toe te voegen. Ik heb tot dusver maar even beperkt tot de "verplichte" feeds want er gaat toch weer aardig wat tijd in het spelen met "Vibes" zitten.

Zie hier nog een filmpje van de goudklompjes bijeenkomst van 16 september. Als je geduld hebt zie je vast wat bekende gezichten langs komen.

2 opmerkingen:

  1. Je zult in het begin veel tijd moeten steken in het finetunen van Netvibes. Heb je het eenmaal op orde dan zul je zien welke tijdswinst het oplevert. "Slim filteren" zijn de sleutelwoorden voor de informatiegebruiker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En bedankt voor de tip. Alberta Cross galmt hier nu met enige regelmaat door de kamer.

    BeantwoordenVerwijderen