dinsdag 15 september 2009

Ding 3. Weblog gelanceerd


Nou, de kop is er af. M'n weblog is gelanceerd en de eerste reacties daarop zijn binnen. Het is heel leuk om te lezen hoe anderen op jouw tekst reageren. Dat geeft best een kick.
Ik geloof dat ik mezelf al een klusje op de hals gehaald heb. Maar gelukkig ligt er al een aanbod voor hulp. Nu moet ik alleen nog even uitvogelen wie er achter het pseudoniem Angelonmychest zit.
Nu op naar de volgende ontdekking. RSS feeds en Netvibes here I come.

3 opmerkingen:

  1. Ik hoop toch tot de slotbijeenkomst enigzins geheim te kunnen houden wie er achter 'mijn' pseudoniem zit ;)
    Er zijn al een paar collega's die het meteen doorhadden...
    Ik ben zelf ook wel benieuwd wie jij bent zodat we reiservaringen uit kunnen wisselen (in welke woestijn sta je met je bandjes?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt weer aan de slag. Ding 4 en 5 (RSS en Netvibes) zijn beschikbaar via www.23dingen.nl/kennemerwaard.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zal ik een tip geven: Hij is de man die de foto van de auto nam...

    BeantwoordenVerwijderen